23 ianuarie 2009

A beauty

Dead Poets Society.Unul dintre cele mai bune filme pe care le-am vazut.Daca spun ca Robin Williams e in rolul principal cred ca am spus tot.Probabil am sa ma uit la el de mai multe ori, mereu va fi ceva nou de vazut,de observat.
Un mic trailer al filmului gasiti aici. Pentru cei care nu l-au vazut,vine weekendu', sigur o sa va faca placere sa vizionati filmul,garantez.
Partea din film care am postat-o imi place foarte mult.Va las sa il vizionati,am scris si traducerea.

Stangul. Stangul. Stang, drept, stangul.
Stangul. Stangul. Stang, drept, stangul.
Multumesc domnilor.
Daca ati observat, la inceput fiecare mergea
in ritmul sau, fiecare avea pasul sau propriu.
Dl. Pitts nu se grabea deloc.
Stia ca o sa ajunga intr-o zi.
Dl. Cameron. Puteai sa-l vezi gandind:
"E bine pe aici ? E posibil sa fie bine asa.
E posibil sa fie corect. Stiu asta...
Dar poate ca nu... nu stiu.."
Dl. Overstreet, purtat de o forta mai adanca.
Am vazut asta. Ok. Dar nu i-am pus
sa se plimbe doar ca sa radem de ei.
Am facut asta pentru a ilustra ideea de conformitate.
Dificultatea de a va mentine
propriile pareri in fata altora.
Citec in ochii vostrii ca spuneti
"Eu am un altfel de mers."
Atunci, puneti-va intrebarea
de ce ati batut din palme ?
Cu totii simtim o mare nevoie de acceptare.
Dar trebuie sa aveti incredere ca opiniile voastre
sunt unice, doar ale voastre.
Chiar daca altii ar putea crede despre ele
ca sunt ciudate sau neavenite.
Chiar daca restul lumii ar spune
"E gresit !"
Robert Frost spunea :
"Two roads diverged in a wood, and I..
I took the one less traveled by,
And that has made all the difference."
Vreau sa va gasiti propriul vostru mers,
propriul vostru pas, ritm, in orice directie.
Alegi orice stil doriti, indiferent daca e mandru
sau prostesc, orice.
Domnilor, "curtea" va apartine.
Nu trebuie sa jucati teatru aici,
faceti-o doar pentru voi.

Niciun comentariu: