7 iunie 2009

Poezie de alegeri

Nu vreau sa protestez nici sa fac vreo scrisoare de intentie :).
Am ales totusi sa compun o poezie, pentru ca asa am simtit.
Curent folosit : Dadaism
Am scris cateva cifre la intamplare,vreo 20, pe o foaie.
Am intrat pe un articol despre politica si am scris cuvintele corespunzatoare cifrelor alese.
Apoi am deschis o carte despre vampiri, primita cadou de la Crina, si am facut acelasi lucru.
Am scris un cuvant din articolul despre politica si un cuvant din cartea cu vampiri.
Ce a iesit e destul de interesant si sugestiv, zic eu.

Neconstitutionala Yasmeen legea se rasuci
Mircea Geoana au lipit Consiliul rapid
Tarii vrut surse vampir
deliberat partial sentinta batrana
De decat a fost ar fi
De 17 gloantele PNL mica
Inceputul distanta Constitutionala faptul
Presedintele peste Senat sute
CSAT ani respecta salvare
Urmeaza moarte de parte
Nu totusi.

Niciun comentariu: