17 aprilie 2009

Sarbatoreste viata!

"Daca un om aspira la o viata mai dreapta, primul sau act de abstinenta va fi de la ranirea animalelor." - Albert Einstein

Ce am observat si este foarte limpede,faptul ca majoritatea oamenilor sunt iubitori de animale.Nu este ceva ce am invatat,sau ni s-a spus, ci pur si simplu instictual si natural.In schimb am fost invatati sa omoram si sa mancam animale,de parca asa e normal si firesc.Dute pe youtube si uitate la cateva filmulete cu un miel,sau un ied.Daca in timp ce te uiti iti spui "da,frate! vreau sa il mananc!" ( adanc chiar asta simti ) atunci fa-o.Nu e nimic rau daca chiar asta e alegerea ta.In schimb,daca simti iubire,compasiune de ce il mamanci? Ce te opreste sa nu il mai mananci?
Raspunsul e ignoranta,oamenii traiesc in ignoranta.Poti sa alegi sa continui asa,sau sa schimbi ceva,sau poti sa alegi sa nu alegi nimic,e si asta o alegere.Indiferent ce alegi,nu e rau sau nu e bine,e pur si simplu alegerea ta.
Daca ne-am fi nascut intr-o lume in care mai exista si o alta rasa mai "superioara" decat omul si noi am fi pe post de animale,cum ar fi?Sau daca am fi fost crescuti,invatati sa ne crestem cainele,pisica apoi sa ii taiem si sa mancam.
"Daca abatoarele ar avea pereti de sticla,toti ar fi vegetarieni." Paul McCartney
In continuarea postului peretii vor fi de sticla,arunca o privire sau inchide ochii,ca cei ai sufletului sunt oricum deschisi.


"Avem nevoie de o alta conceptie mai inteleapta si poate mai mistica cu privire la animale. Indepartat de universul naturii, si traind dupa artificii complicate omul civilizat observa creaturile prin lupa stiintei si din aceasta cauza vede o pana marita dar imaginea de ansamblu distorsionata. Ne consideram superiori din cauza ca
nu sunt complete, din cauza soartei lor tragice de a avea o infatisare inferioara noua. Si in aceasta privinta facem o greseala, si inca o greaseala mare. Pentru ca animalele nu trebuie judecate de catre om. Apartinand unei lumi mai vechi si mai complete decat a noastra ele si misca si traiesc, fiind inzestrate cu simturi pe care noi le-am pierdut sau nu le-am avut niciodata, traind dupa voci pe care noi nu le vom auzi niciodata. Nu sunt frati; nu sunt inferioare; sunt alte natiuni, prinse impreuna cu noi in plasa vietii si a timpului, prizonieri ca si noi ai splendorii
si muncii pamantului". Casa cea mai indepartata - Henry Beston



"Atata timp cat oamenii masacreaza animale,se vor omora intre ei.Intr-adevar,cel ce seamana crima si durere nu poate cultiva bucurie si iubire." Pitagora
"Va veni vreamea in care omul asemenea mie va percepe crima asupra animalelor cum azi percep crima asupra unui om." Leonardo da Vinci
"Maretia unei natiuni si progresul ei moral poate fi masurat dupa felul in care animalele sunt tratate.In mintea mea, viata unui miel nu este mai putin pretioasa decat ceea a unui om." Mahatma Gandhi
"Non-violenta duc la cea mai inalta forma de etica, ceea ce este scopul evolutiei.Pana cand nu vom inceta sa ranim alte vietuitoare,tot primitivi suntem." Thomas Edison
"Iubirea fata de toti semenii nostri este cea mai nobila insusire a omului." Charles Darwin
"Acum pot sa ma uit la tine impacat. Nu te mai mananc niciodata." Franz Kafka



"Animalele sunt prietenii mei - Eu nu imi mananc prietenii." George Bernard Shaw
"Vanatul nu este un sport.In sport ambele parti stiu ca sunt in joc." Paul Rodriguez
"Omori animale si asta numesti o actiune dreapta,corecta,normala.Atunci spune-mi mie,prietene,cum arata pentru tine o actiune nedreapta." Guru Nanak Dev

"Am rostit doar un adevăr. Ca toate adevărurile, are calitatea de a te trezi. Unora nu le place să fie treziţi. Majoritatea nu doresc acest lucru, ci ar vrea mai degrabă să fie lăsaţi să doarmă.
Lumea este în starea în care e, din cauză că este plină de somnambuli". Conversatii cu Dumnezeu - Neale Donald Walsch.

4 comentarii:

TreXeL spunea...

da daca sunt singur ratacit in padure si mi-e foame si prind un iepure, il belesc si-l manc?

Anonim spunea...

Radu,sa stii ca de multe ori ma gandesc ca sunt un fel de criminala pentru ca manac si carne! :(

Am trecut sa-ti urez Sarbatori fericite,Paste plin de lumina!
sa fii iubit!
Gabi.

Radu spunea...

NU! o sa fiti cei mai buni prieteni,o sa te hraneasca privirea lui,si mai bagati putina iarba..impreuna

Radu spunea...

GAbi draga,fa exact ce iti spune inima si atunci vei fi impacata cu tine,..si mai stiu ca esti o bunatate de om. numai bine!