20 decembrie 2009

Film - Avatar 2009

Cu siguranta filmului anului 2009 si unul dintre cele mai bune din ultimii 30 de ani, cu incasari de peste 40 mil. $ in prima zi.
Acelasi regizor, James Cameron, care in anii '80 ne-a uluit cu Terminator 2 iar in '90 cu Titanic.
Combinatia perfecta de gen de filme care mie imi plac, SF-Aventura-Fantasy, a mers direct la inima :). Iar filmul are un mesaj cu caracter spiritual puternic.

O descriere pe scurt.
Actiunea se petrece in 2154, oamenii ajung pe o planeta indepartata numita Pandora, foarte bogata in zacaminte si resurse. Orbiti de bogatiile Pandorei, un taram de vis de altfel, colonia umana incerca sa exploateze planeta. Doar ca pentru asta trebuie sa-i convinga pe indigeni, poporul Na'vi, sa-si paraseasca pamanturile, ori pe cale diplomatica sau cu forta armata. Depasiti tehnologic acesti bastinasi pare sa nu aiba nicio sansa. In schimb acest popor Na'vi erau fiinte foarte spirituale, conectate in permanenta la Divinitate, la Mama Natura si la toata energia plenetei lor. Se puteau conecta la lumea spiritelor comunicand astfel cu stramosii lor, se conectau cu spiritele animalelor pe care le puteau controla mental. Ce se va intampla va las pe voi sa descoperiti, mai multe cuvintele sunt de prisos :D.
Va recomand sa mergeti sa il vedeti 3D la cinema, senzatie unica.


2 comentarii:

Lary spunea...

Am fost azi la cinema...filmul este o capodopera...EPIC!

Mad io spunea...

WOW ce un film, l-am vazut la multiplex oradea 3D si m-a lasat cu gura cascata. Nu am mai vazut sala plina la multiplex niciodata, ma uitam in jur in timpul filmului si ai vedeam pe oameni complet acaparati de film.
Se spune ca James Cameron are ideea acestui film de copil doar ca nu a avut posibilitatea sa creeza aceasta lumea pana acum.

eu am pierdut primele 20 de min din film din cauza unui incident dar o sa ma mai duc inca o data sa il vad.