31 mai 2009

Joaca..

Viata e un joc. Stiu, poate e cam greu de acceptat dar asa e. Pentru ca e atat de simplu oameniilor le e greu sa creada, asta e paradoxul. Iar primul lucru care ti se spune cand vii din lume ( si nu cand vii pe lume ) e ca viata nu e nicidecum un joc. Acuma majoritatea au pierdut esenta jocului. Jocul nu e pentru ca sa ... puncte puncte am bani, independenta financiara, faima, casa, masini..nu vei fi niciodata fericit. Nu succesul te face fericit, ci fericirea te face de succes! Asta e cheia. Jocul e ca tu sa joci, nu pentru ceva anume, ci pentru ca iti place sa joci.Esti fericit ca joci jocul.Il joci din placere.
Tot ce vrei tu defapt e ca sa vezi emisiuni bune la televizor si eu stiu asta. Dar asta depinde de televizor? Daca ai o plasma super sa nu crezi ca nu vei vedea si emisiune naspa la tv. Sunt emisiuni bune si rele atat pe o plasma cat si pe un tv alb-negru vechi.
Asadar toata treaba e sa iti gasesti un teren de joaca, jucarii multe si parteneri de joaca cu care sa impartasesti bucuria jocului, nicidecum treaba nu e sa iti aduni cat mai multe jucarii.
Daca joci jocul ca sa ai, si nu iti place, sau fortezi crezand ca iti place, il joci degeaba. Hai sa descoperim bucuria jocului.
Sursa poza : Florin PhotoBlog

5 comentarii:

DOAR NOI spunea...

E frumos sa ne jucam... desi, multi uitaram jocul. Atunci cand luam totul in joaca, parca ajungem mai rapid la final si, rezultatel sunt -culmea-imbucuratoare.

Anonim spunea...

Buna ziua,Radu!
Nu mai stiam nimic despre tine si am trecut sa vad ce mai faci! :)
despre joc as avea si eu ceva de spus:ma joc si eu,dar jocul meu e serios...sunt sigura ca intelegi.
Nu ma pot juca altfel (o fi din cauza varstei?nu stiu.)
Iti doresc o saptamana mai buna!
Gabi.

blabla spunea...

si totusi viata e un joc,respecti niste reguli si poti sa castigi,nu respecti reguli si vei castiga la sigur.

Radu spunea...

Adriana, nu am vrut sa bag in post ca ma gandeam ca bag lumea in ceata dar...,apropo de reguli,..prima regula a jocului e ca nu e nici un joc defapt! :)
Cu asta ar trebui sa dispara si regulile.

Gabi, imi pare bine sa te vad..nu te-am vazut din clasa 4 -a :D.
Sa imi fie rusine, nu am trecut pe la tine cam din clasa a 4-a.

doareu, ai perfecta dreptate :)

TreXeL spunea...

e, de-ar uita adriana de reguli... :D