25 mai 2009

Lovitura sub centura

Unde poate duce disperarea si goana dupa $.
Josnic!!
"Te-ai saturat sa stai intr-o locuinta mica? Sau sa te impiedici in fiecare zi de papucii si cratitele soacrei?
Daca vrei bani pentru casa ta mult visata, acum platesti o dobanda mica, fixa pana in 1 Ianuarie 2011, pentru creditul ipotecar in Euro. Sau poti sa nu iti iei credit de casa si sa stai in continuare cu socrii.
Tu alegi! Dar, grabeste-te : cu cat il iei mai repede cu atat beneficiezi mai mult de dobanda fixa!"

18 comentarii:

Anonim spunea...

Mda, campanii publicitare de 2 lei.
Is curios cui se vor da creditele
garantate de guvern pana la 60000 de euro...
Am un feeling ca si acelea vor ajunge la cei care trebuie adica tot cei care au salarii babane chiar daca riscul pt credit va fi acoperit de guvern...

pheideas spunea...

Casele nu mai sunt o smecherie, dar inca nu s-au prins. Ha ha ha !

Radu spunea...

sper ca s-a inteles ce am vrut sa punctez :). desi unii o pot denumi strategie de marketing agresiva sau mai stiu eu cum, eu ii spun camatarie legala si de prost gust. adica cata disperare trebuie sa ai in tine incat, dupa ce ai bagat cutitu in spate, sa te asiguri, il mai rasucesti de cateva ori. auzi acolo "te-ai saturat sa te impiedici in fiecare zi de papucii si cratitele soacrei?" si "sau poti sa nu iti iei credit de casa si sa stai in continuare cu socrii." treaba asta cu socrii e cam spinoasa si se folosesc de ea.

Dominic spunea...

Raducule ... hai sa vedem si partea buna: si aceasta face parte din acele multe picaturi ce vor umple paharul ...
Acceptam sa ne conduca comoditatea unui credit ce ne va lega pe viata, sau imbratisam lupta de cativa ani pentru o viata mai buna?
Amintiti-va si constientizati ca ni se fura libertatea mentala de a realiza ca PUTEM SA O FACEM SI FARA AJUTORUL STATULUI SAU A BANCILOR!!!
Ce putem face acum?! Putem sa fim pe acest mare teren in pozitia de fanion dreapta ... sau alegem sa fim atacanti? Daca ne vom demonstra noua in primul rand ca putem, apoi altora, unde mai intervine statul sau banca? Cum se va justifica existenta lor? Ganditi-va si intrebati-l pe Radu la ce ma refer, si va explica :D

antibancar spunea...

Si eu sunt de aceeasi parere. Bancile in forma lor actuala nu se justifica. Daca era pastrat scopul lor initaial acela de distribui surplusul de bani de la unii la altii, fara sa perceapa dobanda, atunci da. Se puteau numi banci sociale de unde se puteau imprumuta bani cu un mic sa-i zicem comision de functionare acceptabil si admis de toata lumea (pentru a putea functiona ca institutie). Intrati si pe blogul meu sa vedeti expunerea de acolo (numai daca vreti nu oblig pe nimeni).

http://antibancar.blogspot.com/

AntiBancar spunea...

Da e bine ca te intrebi. Dar asa cum ti-am raspuns pe blogul meu eu iau atitudine. Nu folosesc card. Nu fac credite. Astia de la serviciu mi-au zis ca trebuie sa fac card ca asa e legea. Am zis ca asa vreau eu sa iau banii in mana si ma descurc eu cu legea.De ce sa-mi ia comision la retragere? Nu accept. E dreptul meu nu trebuie sa-mi spuna nimeni ce sa fac.
Sa luam atitudine nu decat sa vorbim. Nu realizam nimic astfel.

Radu spunea...

chiovari, si eu am vrut sa transfer 20k de Ft intr-un cont in ungaria si mi-au zis ca comisionul e vreo 7,8k de Ft. le-am zis mersi da nu poftesc.

Anonim spunea...

Ce atitudine ,pot lua ?
Ar fi o utopie sa crezi ca bancile nu ar tb sa existe !
Pai firmele ar tb sa faca tranzactii cu cash , cum s-ar urmari provenienta banilor ? etc etc.
Sunt insa convins ca bancile sunt extrem de lacome si acolo s-ar putea umbla.

AntiBancar spunea...

Pe blogul meu am spus ca nu sunt total impotriva bancilor deoarece, teoretic, ele sunt cele care pun in functiune motorul economiei noastre. Dar sunt impotriva sistemului piramidal actual. Al acestei camatarii legale.
Si da chiovari se poate. Ce, noi nu putem sa facem banci? Nu se pot infiinta banci sociale? Ale oamenilor? Ba se poate dar nu se vrea. De altii. Zilele urmatoare, in functie de timpul disponibil, am sa traduc un document din franceza, in care se arata cum se poate face acest lucru, printr-o mica povestioara. O sa vedeti. O sa fie foarte interesant. Si suparator. Pentru altii.
Important este sa deschidem ochii, sa vedem, sa gasim cea mai buna solutie si sa actionam. Daca numai ne revoltam si ne varsam oful pe la rude si vecini, impulsionati de un paharel de vin, dar a doua zi ne trezim si, resemnati, spunem: asta este, mergem inainte, atunci nu vom realiza nimic. Trebuie sa nu ne mai fie frica.
Seneca - “Nicio robie nu-i mai rusinoasa decat cea de bunavoie”.

chiovari spunea...

Astept cu nerabadare sa vad articolul pe blogul tau.

Dar ,ca sa fii mai convingator at tb sa iesi din anomimat...nu ?

AntiBancar spunea...

Nu esti obligat sa intri sau sa citesti. Anonimat? Toti suntem anonimi. Vad ca ai un citat din Martin Luther King Jr. El macar a facut ceva. Vocea lui s-a facut auzita in strada, de oameni. Si oamenii l-au urmat. Si a murit pentru convingerile sale. Si a devenit un martir. Atata timp cat noi decat debitam niste fraze ascunsi in spatele unor nick-uri cine crezi ca ne va urma? Nimeni.
Vrei sa iesi din anonimat? Iesi in strada si spune ce ai de spus. Ti-e frica? Ramai aici unde ai dreptul la libera exprimare dar esti limitat la monitorul pe care il privesti in momentul asta. Toti care citesc poate inteleg dar nimeni nu-ti asculta vocea. Nu vei misca nimic in nimeni.

Radu spunea...

antibancar,asteptam postul cu documentul tradus.
oriunde mergi ti se intampla acelasi lucru esti tras pe sfoara..motiv principal : banii,puterea,faima.
dute la banca fa un credit si dupa o luna vezi ca defapt ti au zis jumate de adevar si platesti mai mult decat ai crezut. Dute la Orange fa un abonament si la prima factura defapt descoperi ca ai mai mult de platit.
dute la un mag de calculatoare, daca te miroase ca nu le ai, ai sanse reale sa cumperi rebuturi. dute sa rezervi o sala pt nunta la anu' in august..cand ii zici ca nunta e de 70 pers. iti spune defapt ca e ocupata sala pe data rspectiva, ca doar o sa vina cineva care face o nunta cu +100 pers. etc si etc
So the hole system is fucked up!

Anonim spunea...

Ceva nu e ok ...in logica raspunsurilor...!!!

Eu ii spuneam la AntiBancar ca e anonim...

Antibancar: citeaza pe Martin Luther King pe blogul lui si imi raspunde la el pe site

Dupa care !!!!

"Antibancar" cica critica anonimatul si mentioneaza de Martin Luther KIng jr dar parca vorbind despre Antibancar ....

Sunt derutat !!! :)))

Anonim spunea...

Ceva nu e ok ...in logica raspunsurilor...!!!

Eu ii spuneam la AntiBancar ca e anonim...

Antibancar: citeaza pe Martin Luther King pe blogul lui si imi raspunde la el pe site

Dupa care !!!!

"Antibancar" cica critica anonimatul si mentioneaza de Martin Luther KIng jr dar parca vorbind despre Antibancar ....

Sunt derutat !!! :)))

AntiBancar spunea...

Aha. Am inteles mesajul. Metode de diversiune. Bine. Faptul ca tu nu stii sa vezi o aluzie nu ma priveste. Am scris "am un vis" ca o aluzie la citatul tau. Dar eu nu am zis de cine au fost spuse aceste cuvinte.
Nu o sa-mi pierd timpul sa ma cert cu tine. Scopul meu este altul. Sa arat oamenilor cum merg lucrurile in aceasta lume perversa si urata pe care noi am facut-o. Nu am niciun fel de ganduri si scopuri ascunse. Altfel faceam un site si puneam Adsense sau mai stiu eu ce reclame platite.
Renunt sa mai discut cu tine deoarece vad ca avem scopuri si drumuri diferite. Asa cum am zis eu am luat atitudine si nu vreau sa mai am niciun fel de legatura cu bancile in forma lor actuala. Fara carduri. Fara credite. Asa cum ai zis si tu ar fi o utopie sa credem ca ele nu ar mai trebui sa existe. Ele trebuie sa existe dar nu in forma lor actuala. Voi explica si cum, dar nu ca am descoperit eu. Sunt altii care au facut lucrul asta.

Anonim spunea...

Stai....ca eu nu ma cert cu nimeni...chiar nu stiam la ce citat te referi din Martin Luther
care l-am pus eu ( daca il am e involuntar) ...scuze pt ignoranta...
si de aici confuzia...
+ ca eu nu sunt in spatele unui nick ,Chiovari e chiar numele meu...Linkul de la comments te duc pe blogul meau ,am poza ,nu ma ascund....


tu insa esti anonim nu ? si vrei sa schimbi lumea din anonimat...

Intentiile tale sunt laudabile ca vrei o lume mai buna...dar nu da lectii mai ales ca tu ziceai

"Atata timp cat noi decat debitam niste fraze ascunsi in spatele unor nick-uri cine crezi ca ne va urma? Nimeni.
"

Nu te regasesti aici ?

AntiBancar spunea...

Si cine esti tu? Ce fapte marete ai facut? Eu nu am auzit de tine. Oamenii sunt definiti prin faptele, actiunile lor. Nu prin felul in care arata. O poza? Poate fi a oricui. Pun si eu maine una. Crezi ca se va schimba ceva?
Si eu tot anonim am zis ca sunt. Nu m-am referit doar la tine. Am zis-o la modul general.
Cand va veni vremea voi iesi si din anonimat.Sau poate o va face altcineva. Poate nu am calitati de lider.
Acum recunosc ca nu am resursele necesare sa schimb ceva. Dar e un inceput. Si cei care vor sa vada si sa auda ii sfatuiesc sa nu ia de bun ce zic eu. Sa caute. Sa se informeze. Si sa-mi dea sau nu dreptate. Eu doar spun. Si am ceva de zis. Parerea mea.
Si cu asta eu am incheiat. Aveam dreptul la replica.

Anonim spunea...

Nu vreau sa intru intr-o polemica ce nu-si are rostul.
Repet :Intentiile tale sunt ok deoarece nu vrei raul nimanui ci numai bine.
Da ,sunt un nimeni cu nume si poza pt tine ,dar poate pt altii sunt ceva mai mult de atat.
Numai bine !