22 ianuarie 2010

Codex Alimentarius - informatii


Una calda una rece. Subiectul Codex Alimentarius a fost dezbatut la Radio Guerilla impreuna cu oameni competenti care pot furniza informatii pretioase despre subiect.

- codexul este o comisie ce elaboreaza un set de recomandari ( asta nu stiam ) deocamdata ale OMAS, privind siguranta alimentara ( recomandari pe interes )
- atentie, aceste recomandari pot trece la statutul de lege si atunci ne ia dracu.
- statul roman daca considera, poate sa implementeze aceste recomandari si atunci devine lege - Liviu Rusu
- e o batalie pentru putere ( bani ), industria farmaceutica incearca sa omoare industria suplimentelor nutritive, iar tot ce inseamna produs natural sa fie transformat in pastila, adica produs chimic.
- se poate ajunge chiar la nespecificarea ingredientelor pe produs.
- etc.

Ascultati cu atentie, multumesc lui Petru pentru upload.

Gheorghe Mencinicopschi, Directorul Institutului de Cercetari Alimentare.



Liviu Rusu, Director General in Siguranta Alimentelor (ANSVSA)



Sorin Minea, Presedintele Federatiei Patronale Romane din Industria Alimentara



senatorul Iulian Urban

Un comentariu:

Alina spunea...

Am ascultat si eu azi. Au zis ca or sa mai caute informatii despre Codex si ca il vor sustine pe senatorul Urban.

Am primit si eu eu pe mail link-ul acesta: http://www.urbaniulian.ro/2010/01/21/nemernicie-romania-va-experimenta-pe-populatie-produsul-cancerigen-initium-daca-nici-acum-nu-reactionam-atunci-cand/ , insa nu am avut timp sa-l citesc.